Tv-spels kväll och årets varmaste dag!!

Igår fredag införskaffade jag mig NHL09 till PS3:an.
Game i farsta hade en bra deal, köp endast NHL 09 för 699kr eller köp NHL 09 & ett till spel för 598:- totalt, alltså 299:- styck =) Jag valde att ta ett till spel för så det blev ca 100kr billigare.
Det andra spelet hette "Dead space" men det är något jag kommer spela senare.

Hur som helst, igår så var Tommy och Jonatan förbi och vi hade NHL kväll, det var skit skoj, man kunde koppla bort att tråkigt som händer runt omkring just nu.
Hur kunde det bli såhär? åh, det känns bara jobbigt att tänka på allt, känner mig  allmänt nere...


Anyway,
Tommy valde att sova över här då han precis missat tunnelbanan för att Jonatans nya flashiga iphone var så långsam med att visa SLs hemsida, Tommy ville ju veta när T-banan skulle gå... hade han gått direkt istället för att stå och vänta i nån minut så hade han hunnit med den utan problem. =)



Idag hade jag bestämt träff med Muhammeds pappa, det är Neos bästa kompis från dagis förresten.
Vi möttes upp på bandängen och där var vi i ca 4 timmer, puh!! =)
Innebandy hann vi spela och leka i klätterställningarna samt grilla korv. Jonatan m familj var åxå där, kul =)
Skönt att kunna gå omkring i bara t-shirt och shorts igen!

Nu kanske man skulle passa på att sola lite... lr ska man lägga sig och sova en stund? hmm, livets tuffa frågor...


Avslutar med en bild från dagen.







Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0