Årets värsta helg

Trodde inte det var sant när jag började känna mig varm på fredagkvällen, jag som hade världens roligaste helg framför mig...

På lördagen skulle jag:
*Klippa mig
*Träffa Sabina & Åke + barnen
*Spela innebandy match
*På på hockey
*Parta med jobbet
*Mysa med älskling själv på kvällen (vi hade t o m barnvakt)

Istället blev det:
*Inget av ovanstående
*Hög feber (över 39,0)
*Ont i halsen
*Ont i ryggen
*Huvudvärk
*Vara Ensam

På söndagen skulle jag:
*Vara själv med älsklingen större delen av dagen (Neo fortfarande hos barnvakten)
*Spela hockey med Patte

Istället blev det:
*Läs lördagen utom; vara ensam, Susse var snäll och höll mig sällskap större delen av dagen :-)
*Nackspärr

Idag, måndag, är jag äntligen feberfri men har fortfarande:
*Nackspärr
*Ont i halsen
*Ont i ryggen

Planen för tisdag:
*Vara helt återställd
*Jobba min näst sista dag på inköp på jobbet =/

Hej *host* hopp

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är synd om dig :-( Jag blev ju också sjuk till helgen när vi hade kuliga saker planerade.

2009-02-02 @ 14:48:15
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0