Jobbet i framtiden??

Idag fick jag konstiga besked på jobbet; chefen sa att jag kanske skulle stanna kvar på min nuvarande post som inköpare, detta trots att det varit klart sedan länge att jag skall tillbaka till vårat lager som lagerarbetare.
Chefen hade tydligen pratat med VD:n om att på nåt sätt kunna behålla mig i inköpsteamet. Verkligen glada nyheter, men jag kanske inte ska få allt för höga förhoppningar. Men hoppet är som bekant det sista som överger en...

Idag åt vi fantastisk god mat med tända ljus, vi åt; fläskfilé (vitlöksmarinerad sen igår) med potatis och zuccini gjort i ugnen med chili-bea sås. MUMS, hur gott som helst.
Sen så hade det tydligen brustit lite i kommunikationen, både jag och Susse hade handlat godis och läsk inför helgen så nu har vi hur mkt coca-cola & godis som helt! öhh, jag är helt proppmätt!

Nä, om man skulle hoppa i säng!

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0