Ibland är det så orättvist :-P

Idag kom det, det vi alla väntat på, min första förlust någonsin i badminton.
Jag kan inte komma på när jag förlorade i badminton senast, tror inte det har hänt :-P

I mitt försvar så måste jag tillägga att jag spelade korpfotboll igår och därifrån hade jag fått en lättare lårkaka och så hade jag en ömmande fotled... nåväl. Hur fotbollen slutade ska vi inte nämna men den påminde ganska mkt om Sverige-Danmark matchen...


I vanliga fall brukar vi spela 3 set, men idag så spelade vi 5 set för att ingen av oss hade någon tid att passa efteråt.
Efter 3 set så ledde jag med 2-1 (15-7, 10-15, 15-13) sen spelade vi 2 skojset till och då så vann Maria dom med lite tur OCH för att jag kände av mina skador såklart.... :-P

Vi utmanade 2 killar som spelade brevid oss på en dubbel åxå... det kanske vi inte skulle ha gjort... förlust siffrorna skrevs till 0-15, 3-15... hade vi kört 5-6 set till så kanske vi hade vunnit :-P





Nä, nu är det dax att hoppa i duschen


Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0