CL finalen en tråkig historia

Kom precis hem från Robin & Jennie, hade tittat champions league finalen hos dom.
Tyvärr var det en av de tråkigaste matcherna jag sett på mkt länge....

Däremot så bjöds det på fruktansvärt god mat och efterrätt...
Hemmagjorda schnitzlar med potatismos, mums! Neo åt hur mkt som helst!
Därefter serverades det hemmagjord smulpaj med vanlijsås! Vilken svullarkväll...

På hemvägen fick jag äran att köra Richards gubb-bil, en volvo... :-/

Vad händer framöver då?
Jo  imorgon ska jag ringa jacuzzikillen om när vi kan hämta jacizzin och så är det sista innebandyträningen :-(
Och på fredag så blir det sedvanlig lunch ute, denna dag troligvis ensam med Emelie, wow, nästan som en dejt ;-)
Och på kvällen är det after work med jobbet, Thomas & Mora ska med så det blir nog skitkul!!

Sen väntar en väääääldigt lång lördag... Susse ska iväg och Neo ska till sina morföräldrar, men vad ska jag hitta på???
Förslag någon?


Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0