En hel dag till helt själv (nästan)

Hemmatorsdagen följdes upp av hemmafredag, jag lyckades gå till bandängen en sväng på dan så Neo fick leka lite.
Han var så gott som frisk idag, bara lite hosta. Usch vad jobbigt det var, varför var Victoria tvungen att övertala mig att gå dit? Borde ha lyssnat på Susse och legat hemma och vilat istället... men det var ju så fint väder och Neo höll ju på att bli galen av att vara hemma.

När Susse kom hem från jobbet så passade vi på att äta middag ute i solen, sköööönt!!

Jag och Neo var precis hos Irra & Tommy. Neo fick sin första riktiga cykel av dom =)
Sen höll Irra på att gå i taket när hon fick höra att Neo inte hade en tågbana hemma så han fick en flyttkartong med tågbitar och tåg =)
Blir att bygga som bara den imorgon, efter vi varit på biltema och inhandlat stödhjul till cykeln såklart.

Imorgon blir jag själv nästan hela dagen åxå, om jag har piggnat till så kanske det blir att grilla lite på baksidan och sen så är det ju Eurovision song contest 2009. Det finns lite att glädjas åt här i livet, inte mkt men lite...

Min favorit låt i ESC har redan åkt ur, det var Andorras bidrag som fick mig på fall, kanske för att texten var så fin och att refrängen påminner mkt om en annan känd låt som åxå har en väldigt fin refräng. Klura ut den ni! =)

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0