Hur kunde jag vara så jävla dum? jag förstår det inte själv...

Vet inte riktigt vilka som läser här nu för tiden, vad vågan man skriva?
Vad ska man skriva när allt känns meningslöst?

Jo, Neo är ju bara för gullig, i söndags så kom han fram till mig och tog tag i mitt huvud och kom nära och så tittade han på mig och sa: -Jag älskar dig pappa, det värmde väldigt mkt.


Susse var inblandad i en krock här om dan, men det var en liten bara och det var inte våran bil och inte Susse som körde och både Susse och den hon åkte med klarade sig utan skada. (kan man skriva så många "och" i samma mening?)


Har börjat spela fotboll nu, men det har inte gått så jättebra än så länge.
4 matcher 2 vinster och 2 förluster.


Spelar innebandy på torsdagkvällar där jag dominerar totalt, då dom jag spelar mot är glada amatörer som aldrig spelat på klubb nivå förut. Sist vi spelade så var Tommy med och stod i mål som målvakt, det slutade med att han blev så sur för att jag gjorde så många mål på honom att han drog... :-P

TIll min vikt:
Nu är det nära att gå under 90 sträcket.
2 veckor till så är jag under, å då är jag nere under 90 för första gången sen jag var 19 år gammal (då jag slutade lumpen, då vägde jag 85kg)
Jag vet, det ser inte ut som att jag väger så mkt, men det måste ju ha å göra med mina stora...hrmm, muskler :-P
Målsättningen är iaf att gå ner till 80-85 och sedan stanna där...
jag började på 102kg i februari så jag är iaf halvvägs =)


Imorgon ska jag spela badminton med en grymt bra tjej. Maria, hon har spelat i klubb förr i tiden. Vi spelade en match förra året och då vann jag med 2-1 i set och det var sjukt jämnt, 12-15 16-14 17-15 har jag för mig att det slutade den gången... Vi får väl se om hon får revansch imorrn.
Det jag minns från förra gången var att jag var helt sjuuuuuukt svettig, alltså jag har nog aldrig någonsin tagit ut mig mer än vad jag gjorde den gången, så tufft var det, jag körde på ren vilja mot slutet (man kan ju inte förlora mot en tjej =)

Långhårig börjar man bli åxå... kanske ska besöka frissan nån dag...
Nä, om man skulle hoppa i säng.


Hej Hopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser. Så fortsätt skriv.

2009-05-13 @ 08:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0