Tuff badmintonmatch

Idag var dagen Maria skulle ta revansch på mig.... jag vann senast med 3-0 i set. idag var det jämnare...
Men seger blev det till slut, seger siffrorna skrevs till: 15-9 16-18 21-19. Totalt 2-1 i set.
Jag räddade säkert 6-7 matchbollar som hon hade mot mig i slutet av 3:e set.

Fan va kul det är med badminton ibland, speciellt när det är så jämnt och man vinner :-)
Maria tyckte vi kunde jogga istället nästa gång, så hon slipper förlora hela tiden :-P

Imorgon blir det att se "Le Grande Finale" Barcelona - Manchester United i champions league finalen. Drömfinal! Fan va kul. Kanske blir att se den hos Robin, ni vet, min gamla kusin.

Livet börjar kanske ordna till sig... ett hinder kvar bara... sen är jag kanske i mål... Hoppas! :-)


Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0