Det lilla Ikea bordet...

För ca 2 veckor sen la jag upp följande annons på blocket:
http://www.blocket.se/vi/23239103.htm

(Säljer nu mitt fina bord från ikea.
Bordet är nästan oanvänt, men det har stått ute sen december 2008 då det köptes.
Bordet är lite unikt med tanke på skicket och har tex följande egenskaper:
*Avtagbar list
*Avlastningsyta
*Har två våningar (undre våningen kom tyvärr inte med på bilden, den ligger under sängen inne)
*Fyra Ben att stå på
*Är ganska vattentåligt
Det som kanske inte är så fint är att det har stått en stor trälåda på bordet så det finns något litet märke efter det...
Mailen är lånad men jag får använda den om jag vill så det är bara att maila om intresse skulle finnas.
Prisförslag: 195kr (199kr i nypris)
Priset kan diskuteras vid snabb affär!
mer bilder kan skickas efter förfrågan...)





Jag har fortfarande inte lyckats bli av med det, men jag fick några mail ang. bordet:

 

Här kommer några mail jag fick:



Andreas skrev:

Hej!Ev intresserad. Är priset slutligt eller går det att diskutera? Jag
kan tänka mig att diskutera ett köp om priset landar på säg....194,50.
Vad sägs??
Andreas


Joakim skrev:

Hej

Mycket fint bord du har där. Har du lust att skicka några fler bilder?

Ha det bra
Joakim


B-M skrev:

*ASG*

Det var en av dom roligaste annonser
jag har sett...

"lycka till med försäljningen" Ha ha


Sofie skrev:

Undrar om bordet fortfarande finns att köpa. Har letat länge efter något
originellt. Ingår skivan under sängen eller säljs denna separat? På
bilden ser det ut som en spricka på ena benet...kan du tänka dig sänka
bordet 5 kr för detta?
Snabbt svar önskas!


Therese skrev:

hej. såg ditt bord och tänkte att det skulle passa bra i min dotters
rum. jag skulle gärna vilj se bild på det andra planet om det går bra?
jag bjuder 75kr för det så om det låter intressant så hör gärna av dig.
jag bor lite långt bort men jag har en vännina i fagersjö som kan hämta
det åt mig.
mvh
therese


Pierre skrev:

hej, är jätteintresserad av bordet... tar det på en gång. och du kör det
fram till min sommarstuga i östra ormsjö???


Marie skrev:

hej - precis ett sånt bord som jag så länge letat efter. speciellt det
där med avtagbar list som är så svårt att få tag i. och så den speciella
shabby chic-stilen som är så modern just nu. tror verkligen att jag slår
till snabbt, så jag också har chansen att pruta!
mvh, marie


Yngve skrev:

Finns bordet kvar... ;-)


Carpinjo skrev:

Hej! Finns bordet kvar? Har letat efter just ett sådant länge nu och
blev överlycklig att jag hittat ett sådant ex!!


Carola skrev:

Än är det inte första april :)


Beethoven skrev:

aaaaAAAAHAHAHAHAHAHAAHA!!!! Fifan va bra! :) & att du till & med har
betalt för att lägga upp den e ju så jävla kul. ;)






Jag har nu bestämt mig för att gå ner lite i pris, så ifall nån är intresserad av att verkligen köpa det så är det nu gratis, plus att ger dig en massage om du hämtar bordet ;-)
Vad sägs om den dealen??





Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0