Stora förändringar väntar...

Veckan so far...

I måndags var det dax igen för korpfotboll, blev storvinst mot bjässarna i X-cons. Blev 6-0 efter briljant spel från mitt kära LPM. Sen blev det bättre, jag gjorde mitt först mål för säsongen!! Yipeee!! :-D

I tisdags kom ett mkt tungt besked, en blixt från en klar himmel...
Sen bar det iväg mot innebandyträningen, den var för första gången inte så rolig, många borta och många konstiga tankar i huvudet...

Idag, onsdag, så var jag över till Maria en sväng med Neo under tiden Susse spelade badminton.
Neo och Alexi hittade varandra efter en tag. sen försvann båda 2 till Alexis rum där dom lekte snällt och tyst... :-D

Maria skulle ha bakat bullar men icke! hon hade köpt bullar sa hon, men inte ens det var riktigt sant, väl framme så märkte jag att hon hade köpt kanel-gifflar... :-)
Dom var iofs väldigt goda å så drack vi en skvätt kaffe till... trevligt trevligt, Mimmi var åxå med, Marias coola lillasyrra... Lät som hon skulle flytta till rinkeby lr någonstans i närheten... :-) Trevligt område, har jag hört.... På efterlyst... :-)

Imorgon är det Fussball med LPM gänget på årsta fältet, återstår att se om klena Mora dyker upp...
Han har troligtvis träningsvärk sen förra torsdagen... :-)

På fredag ska jag å Neo till tallkrogen, där ska jag vara barnvakt åt småbröderna...

På lördag är det party hemma hos Maria, får se vad hon bjuder på denna gång? Chokladbollar kanske? :-)

På söndag ska Leon ha pirat-kalas, arrrrr...
Ska bli skoj!!


Nu är Slim trött, guten nacht!




Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0