Torsdagkväll och fredagkväll

Jag och Susse satt och spelade lite kort i torsdags innan hon begav sig ut i regnvädret för att "power-walka" med Sabina. Efter några minters spel så slängde Kimpa fram den här handen på 1 byte:

Royal Straight Flush! Yeah!!

Appropå Susses eviga promenader med Sabina så har jag nu bestämt mig för att jag åxå ska ha lite mer barnfria kvällar. Nån som vill hitta på något på kvällstid?´




Ikväll var jag på besök hos Maria och Alexi, vi åt middag och kollade film, dock så var filmen en av de sämsta som gjorts i världshistorien... "Loverboy" får 1 av 10 i betyg, usch!! Men det var trevligt sällskap jag hade, Mimmi var åxå där, det är då Marias lillasyster för er som undrar...


Maria serverar mat, syns att hon jobbat på Mcdonalds :-P
Alexi kollar med en pirrrrrat kikarrrrrre :-)


Tända ljus å allt, vad fint... :-)
Men varför ser det ut som Alexi är så arg på mig? han kanske inte ville vara med på kort?



Har ju sovmorgon i morrn så det blir en film nu! Det blir antingen "District 9" lr "Drag me to hell"
Båda filmerna har ju fått bra betyg.... vilken ska jag se?



Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0