Veckan som varit...

Senaste tiden har jag bara lagt en en massa bilder och lagt små kommentarer till dom, nu tänkte jag skriva lite vad som har hänt denna vecka.

I måndags spelade jag korpmatch med LPM. Vi vann med 1-0, målskytt i vanlig ordning var Fredrik, han är den enda som är bra i vårat fotbollslag. :-)
Jag själv stod för en hyfsad bra defensiv insats, offensiven överlåter jag till dom mer spelskickliga i laget :-P.

I tisdags var det innebandyträning men den kom inte riktigt i fokus, då jag fick köra Dannes nya Porsche :-D till träningen. Brum Brum!! 0-100 på 4,9 sekunder och en toppfart i krokarna av 300km/h. Fan va skoj det var att köra!!! Jag vill åxå ha en sån!!! :-P

På onsdagen var jag bara hemma med Neo, å då såg jag hur värdelösa Sverige besegrade Malta efter ett självmål i den 81:a minuten... vinst med "bara" 1-0 och nu måste Sverige vinna borta mot Danmark i oktober för att han chansen på VM platsen.

I torsdags så var det fotbollsträning med LPM på årstafältet, Thomas hade kallat in alla till träning och när väl alla var på plats så hade vi ingen fotboll... *suck*
efter ca 30 minuter så dök Henke upp med en boll.
Mora från jobbet hade hängt med å spelat denna vackra eftermiddag, det syntes dock på honom att han var ganska otränad, han låg mest å tuggade gräs efter några närkamper mot mig :-P.

I fredags så hade Susse bestämt sig för att slänga ut mig och Neo, hon skulle ha tjejkväll hemma.
Jag och Neo mötte upp Maria och sen så var vi å käkade middag på donken i farsta.
Efter det åkte vi förbi min mamma å lämnade Neo för att då bege oss till Sickla köpkvarter, där väntade ett bio-besök. Vi såg "The ugly truth". den var helt ok, rolig men inte så romantisk, ger den 3/5 i betyg.

I lördags hade jag innebandy premiär med Ericsson! Fan va kul!!
I första bytet drog jag iväg ett dragskott som tog på en försvarares klubba och upp i krysset, vilken start!! :-)
1-0.
2 eller 3 byten senare fick vi ett frislag på motståndarens planhalva. Victor lägger en lös sidledspass som jag skjuter iväg på målvakten som räddar, och på returen så är Niklas framme å petar in returen. 2-0.
Sen så får våra snabba motståndare in 5 (!) kontringsmål på oss. Vi för matchen hela matchen igenom.
I 3:e perioden så lyckas vi med mkt slit och kämpa få in några bollar, så det tillslut slutar 5-5.
En mkt bra genomförd match som vi egentligen borde ha vunnit, men med tanke på att vi hämtade upp ett 2-5 underläge så får vi ända vara nöjda.

Idag, söndag, så har vi varit på barnkalas, Selma och Emre fyllde 3 år!
Oj oj oj, vad onyttigt det blev, det fanns hembakt äppelpaj, x antal olika hembakta bakelser samt några turkiska tilltugg som var hur goda som helst!! SVULLA var ordet! :-)

Efter kalaset var jag och Neo iväg å träffade Anna och Leo vid bandängen.
Barnen hade jättekul tillsammans. :-) Det var drygt 2 månader sen vi träffade dom...

Nu är det dax att hoppa i säng, såg ni vad mkt jag skrev? kul va?! Puss





Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0