Div bilder


Reslutatet efter min sko-shoppar dag... Ett par Adidas basket skor till mig och två par till Neo.
Susse fick dessa skor som hon inte gillade, slutade med att vi åkte och bytte till ett annat par.


Kimpa i Dannes nya leksak, hmm, undrar när det jag får provköra den?
Han har sagt nästa vecka. 0-100km/h på 4,9 sekunder... Brum Brum :-P


Jempa ville inte vara med på bild så hon gömde sig bakom denna sked...
Mora står och spanar i bakgrunden...


Pärlan har går elvatusenetthundraelva komma en kilometer på denna bild.


Så här var det meningen att bilden skulle se ut
men precis när jag tog kortet så slog den om till:


Bilden togs när jag lånade mammas bil upp till skellefteå i juli.





Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0