Lekande lätt...

Rörde på mig idag för första gången sen semestern började...

Jag och Maria hade bokat badminton match.

Enkel vinst blev det: 15-9, 16-14, 6-15 (2-1 i set)
Sen spelade vi ytterligare ett set som vi inte hann klart, där Maria trodde hon skulle vinna enkelt.
Stod 13-13 och Kims serve, när vi var tvungna att sluta...

Har nog blivit några plus kilon på semestern, har ätit gott och extremt onyttigt i 4 veckor och dessutom inte tränat i ens en minut...

Lär inte må så bra i kroppen imorgon...

Nästa vecka när jag börjar jobba ska jag ta tag i motioneringen igen...
Nu sitter jag å funderar på vad jag ska trycka i mig... kanske blir en glass lr en kaka, lr varför inte båda? :-)
En sak som är säker, jag borde verkligen stretcha... men det är ju lite tjejigt... ;-)


Hej Hopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag hoppas verkligen att du inte stretchade, du är väl ingen tjej heller??!!



:D

2009-08-07 @ 00:34:24
Postat av: Kim

Nej, klart jag inte gjorde!

Jag är ju en man! :-P

2009-08-07 @ 00:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0