25-års kalas

Idag firades Susses 25 års dag,
Vi hade en plan idag, så att vi skulle hinna allt vi hade planerat, men på något sätt så blir det sällan som man tänkt sig.
För det första så skulle Neo inte vakna 06:43, det var inte planen men så blev det. *hua, vad tidigt*

För det andra så skulle vi varit vid willys kl 10:00 idag för att inhandla allt till kalaset, vi va där kl 11:30
Efter en litesmått heroisk insats i köket av både mig och Susse så var vi klara 13:59 med allt vi hade planerat.
Kalasets gäster var välkomna kl 14:00, inte mkt till marginal där inte.

När väl kalaset var igång så var det hur bra som helst, alla verkade ha trevligt och jag och Susse kunde koppla av en stund med trevligt sällskap, det var lite stressigt ett tag =)
de 11 gästerna hade med sig presenter i följande format:
*Ett vitt guld halsband med diamanthänge (pris: väldigt högt... från Solveig & Sven)
*Ett present kort på H&M på 4 siffrigt belopp.
*En presentcheck på nån lyxig restaurangkedja på 1200kr
*Ett spel, Let's dance

Perfekt för mig, jag får både vara med och spela spel och så lär jag få följa med på lyxmiddag,dessvärre lär jag också behöva följa med och se när Susse ska prova kläder på H&M... =)

Sen gick det precis som vi tyckte i melodifestivalen.
Våra favoriter var i följande ordning: 1a: HEAT, 2a: Amy Diamond, delad 3a: Måns/ L & S

En perfekt dag på väg mot sitt slut.

Morgondagens plan:
Sova ut på morgonen
förhoppningsvis åka lite skridskor med Neo...
Spela hockeybockey med Patte

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0