Duktiga tränings - Kim

Sedan i lördags har jag varit duktig med träningen, som jag har lovat mig själv (nyårs löfte).
Innebandymatch (2 måls skytt) i lördags, hockeybockey i söndags, måndag - vilade jag, tisdag - innebandymatch med jobbet (vinst).
Idag, onsdag, joggade jag på snabbaste farten på löpbandet hemma i 37 minuter... HELT SLUT!!!
Jag var tvungen att torka rent golvet efter allt svett som runnit ner...
Imorgon är det våran vanliga innebandyträning 1 timme 30 minuter...
Lägg sedan till att jag numera har ett fysiskt krävande jobb och jag inte längre sitter ner hela dagarna på ett kontor...
Men sen blir det nog vila till söndag då det är dax för mera skridskor mot bla Patte...

Beach 2009 here I come =)

Hej tjola hoppsan lambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0