Halva söndagen på skridskor...

Dagen blev precis som jag trodde.
Först fick jag sovmorgon till kl 10.
Sen var jag och Neo och åkte skridskor i 2 timmar, eller tja, Neo tog en paus på ca 45 minuter och lekte i snöhögarna.
Jag fick väldigt oväntat sällskap på inbanan idag, Calle & Lisa från jobbet kom dit och började åka, dessa 2 är ju snart 50år gamla, så det var, som sagt, väääldigt oväntat att dom skulle dyka upp just där vi va och åkte... Men det var trevligt med sällskap!

Under tiden vi var och åkte skridskor så var Susse och shoppade loss ordentligt i farsta, dryga 800 spänn försvann i klädes väg...
Där tog vi även en fika, blåbärspaj med vanlijsås. mums!

Efter det så åkte vi hemåt och så lagade vi hemma gjorda biffar i svampsås med vitlöks frästa champinjoner och lök, ännu mera mums!

Å nu på kvällen så var jag och spelade hockeybockey i ca 1 timme 30 min.
Alltså totalt 3,5 timmar på skridskor idag!! Liite ont i fötterna har jag faktiskt...
Ska bli skönt att hoppa i sängen nu.

Go'natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0