Sjuk vecka, kul helg!

Måndagen började uneventful.
Tisdagen blev jag sjuk.
Onsdag - Torsdag sjuk.

Fredag, tillbaka på jobbet, kul faktiskt! Sen blev det ännu roligare, Neos farmor skulle barnvakta hela kvällen och t o m hämta på Neo på dagis, hur skönt som helst!!
Anledningen till detta var för att vi blev bjudna på Bowling av våra vänner Anna & Patte.
Hur vi tackade dom? Genom att spöa dom såklart! ;-)
I min bästa serie fick jag 162 poäng. Helt klart godkänt, men en bra bit från mitt rekord på 195 pinnar på en serie.
Direkt efter bowlingen gick vi till en restaurang i närheten och åt en riktigt god middag!
Därefter åkte vi och hämtade en otroligt trött Neo men som trots allt var vaken, tja, nästan iaf.

Lördag, Neo vaknade kl 06:00 trots att han somnat kl 23.00 kvällen innan, Susse startade Ice Age åt Neo så han kom och väckte mig vid kl 07:30 istället. Efter en smarrig frukost så gav vi oss ut och åkte lite Snowracer i "Döskallebacken" i gubbängen. Efter ha sprungit som en tattare upp och ner i backen i nästan 2 timmar så blev jag och Neo trötta och åkte hem till Susse som hade fixat lunch till oss.
Efter lunchen så ville Susse gå på promenad, Neo fick sova i vagnen, där somnade han omedelbart! Helt slut efter förmiddagen...
För att sammanfatta dagen: upp kl 07:30, 2 timmar springa i backar & 2 timmar promenad. Kim är vid det här laget lite lätt slut...
Men då är det ju dax att gå på Jonatans 30 fest. Det var en kul fest med mkt snacks, sprit och trevliga människor.
Lägg till att dom hade ett pingisbord på festen. Gick väl sisådär att spela i mörkret, men kul var det!
Mot slutet var jag så trött att jag inte ens orkade gå hem. Å när jag väl gick hem så så ser jag min tunnelbana åka när jag kommer ner på perrongen, 28 minuter till nästa tåg... *suck*
Kom väl hem vid 03:30 lr nått sån't...

Söndag, vaknade 09:30 åt frukost, sen bar det iväg mot Skogås för innebandymatch, Susse körde då jag inte kände mig riktigt hrm... körbar...=)
Med 8 man mot tabell 1:an som kom till matchen med 19 man så orkade vi inte riktigt hela vägen, 8-4 slutade matchen efter b.l.a.ett mål av, yours truely =)
Efter detta så har det inte hänt så mkt mer idag, dagen har mest gått åt till vad den var menad, vila...


Jo, förresten, en grej till.





Vi ska boka följande på Torsdag:

 


Den ska komma i slutet av april


Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0