Kalasdax

Neo, min lilla skit-unge, har precis fyllt 3 år.
Nu ska han firas hela helgen. På lördagen kommer alla hans kompisar på kalas.
Dessa ska komma preliminärt: Adrian, Nikki, Leo, Viktor, Darian, Livia & Alexi
På söndagen kommer familjen på besök, där kommer följande kompisar: Dante, Adam, Emre, Selma Chris & stora (långa) favoriten Isac (195cm).
Jag tror inte Neo riktigt har fattat hur skoj han ska få i helgen. Nu blir det mindre roligt för hans föräldrar, städning och alla förberedelser inför partajet...

Sen finns det ju så mkt mer att skriva om men man kommer ju inte ihåg allt...
Jo, just ja, Skellefteå spelar ju semifinal på kanal 5 kl 16.00 idag, hoppas inte gästerna som är kvar då tar illa upp om den matchen är i bakgrunden =)
Jag gissar på förlust. (alla tidigare ggr jag tippat seger här i bloggen så har det blivit förlust, kanske blir tvärtom nu då =)

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0