Överraskning

I tisdag blev jag överraskande tillfrågad om jag ville spela hockeybockey match på zinken.
Självklart! Svarade jag.

Det var Pattes korp-gäng som hade match mot ett AIK (Solna) liknande lag, förra mötet hade tydligen slutat 6-4 till Solna gänget.
Men inte denna gång, Kimpa gjorde debut, och vilken debut, missade målchanser och seger med 4-2 efter stabilt målvaktsspel av våran stora målvakt.
Patte serverade mig en smörpass vid ett frislag men direktskottet gick precis utanför med bara några centimeter...*suck*

Idag var Micke Källman från jobbet förbi, han hade hört talas om mitt nya spel (Sega mega drive ultimate collection) och var sugen på att spela, precis som Anna var i lördags =)
Vi spelade i ca 2 timmar och nu ska Kimpa upp på löpbandet innan susse kommer hem, hoppas få åtminstonde 20 minuter i benen...

GI dieten har smygit sig in på mig nu åxå, Susse började ju i måndags, jag hakade på från och med tisdag vid middagstid, har funkat felfritt än så länge.
Vi får väl se hur det här går...

Träning och sluta äta skit borde ju ge resultat, hoppas det syns nu åxå bara... =)

Hej

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tjena storebror :P

hehe va kul att du också börjat blogga lite =)

jo de går bra. själv då? trivs bra i nya hemmet ännu? =P



ha de fint

2009-03-05 @ 18:37:36
URL: http://CeciliaLindberg.blogspot.se
Postat av: Kim

Visst är det?!



Vi trivs jättebra här! När kommer du och hälsar på då? Vi har ju ett stort gästrum som bara står och väntar på dig =)



Ha de bra

Kram

2009-03-06 @ 00:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0