Vimmel bilder från mammas fest i Tallkrogen


Mamma och Ola "den förskräcklige" :-P (samt sören och ingo)


Det fanns surströmming och grillat, men jag käkade kräftor istället... mums!!


Panter-tanterna som gjorde allt dom kunde för att supa ner mig...
f.v. Suss, Maria och Pia


Kolla in urringningen här!!... ehh, jag menar Moncans grannar :-P
Stor-Tomas och Katrin. :-)


Lille Rhion var med åxå, Neos tremening :-)


Jag och lilla lillebrorsan Isac... Här i sin michael jackson hatt :-P


Öl-gubben Robin spanar...


Neo hade troligtvis druckit lika mkt som pappa :-P


Men Tomas!! vad kollar du på??  :-P  ;-)


Sieg heil!... nää, så säjer man inte... :-P


Ola "den förskräcklige" med avkomma


Jag med lilla mamma... :-)

Herro, baby! :-P Jag efter några drickar-spel mot tanterna...


Man måste anstränga sig för att se nykter ut... :-)


Diverse folk med på denna bild då...


Tur att man inte va full själv iaf. tänk vad pinsamt det hade varit :-P


-Ahh, men så e de faktiskt... 8-)  bla bla bla.... -ahh, såå ee de  8-)  bla bla osv osv....
Ingemar ser ut att njuta av den fantastiska konversationen...
TAKE ME AWAY!! :-P

Blev hemgång vid 12 slaget, Neo var då rätt trött, själv var jag redo att parta vidare x antal timmar, men man ville ju inte missa taxin hem lixom... :-)





Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0