Måndagen...

...började helt hemskt, vet inte hur länge sen jag var så trött en måndag morgon, usch!!
tack och lov piggnade jag till under dagen, dessutom stängde Neos dagis tidigare idag så det var skönt att gå hem lite tidigare.
Kl 17 var det visning på en lägenhet som jag och Neo var och kollade på. Den var B-L-Ä!!
Dålig planlösning, fult kök och den var allmänt skabbig :-(

Vid 17:15 kom Susse hem, hon gjorde då en fantasktisk god taco-paj.!! mums!!
Vi passade på att gå ut och äta på baksidan, det var ju så fint väder...
Neo cyklade runt på sin cykel på bandängen medans vi väntade på maten.

Susse gick hemifrån vid 18:50
Då passade jag på att duscha lilla skitungen, sen blev jag tok-trött igen och la mig i soffan för att sova =)
Ska gå ner och kolla på hockey VM nu och troligtvis slockna igen...

Go´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0