Ny vardag

Sen igår så har min nya vardag börjat.
Tillbaka på min gamla lagertjänst pga. finanskrisen.
Det känns inte konstigt att vara tillbaka, men mina fötter håller inte med mig, aj, vad man är otränad, nu har jag vandrat runt i 2 hela dagar, perfekt för min träning =)
Appropå träning, jag var med på våran första träning med Ericsson sen vi blev a med hallen vid årsskiftet.
Hallen var enormt stor (lr så var man bara ovan) och det kändes som att man skulle då konditionsmässigt.
Men gud vad man sover gott efter ett sådant pass.
Susse gick på en promenad så nu ska jag scouta film för kvällen.

Imorgon är det tv-spels turnering i Pro Evolution Soccer 2009, jag och Jonatan ska dit och dominera.

Nej nu måste jag som sagt scouta film!!


Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0