Grillfest hemma!

I fredags så hade vi grillfest hemma, vi hade hur skoj som helst!! här är några vimmelbilder från festen:


Susse glad här, att hon valde att komma hem på fredagen istället för på lördagen,
speciellt här, när hon fick veta att det var fest på G!


Kimpa fortfarande ganska städad här i hallen...


David varvar vin och öl innan middagen.


Mora = kalaspackad redan innan middagen...
...och Susse jobbar på det :-P


David har skoj och Kimpa drömmer om något, i blicken ser jag lite borta ut...


Mora med den starkaste drinken för kvällen, Susse hade blandat! (den gröna på bilden)
Drinken innehöll: ca 20% tuttifrutti vodka (40%), ca 60% äppel-likör (21%) och ca 20% sockerdricka :-P
Perfekt för spelet vi spelade åxå, ett drickar spel, där man ska försöka få sina motståndare att dricka så mkt som möjligt :-P


Sabina, "strike a pose" innan ett tolettbesök


Sabina blänger mot Mora som vid det här laget är lite föör packad för sitt eget bästa :-P
Samtidigt som Susse flörtar lite med mig! :-D


Susse skrattar åt något, Mora spanar bort mot Sabina lite försiktigt...


Kimpa ser röksugen ut... David njuter av sin cigg...


Vi, druckit och är fulla? Näääää.... :-P


Vad kan jag säga? detta är kärlek!!



Lite stökigt på bordet var det visst åxå...


Bästa vännerna skålar, båda något på lyset :-P


Både jag och Susse rykande på denna bild... ;-)


Sista kortet för kvällen, snart läggdax här...




Denna fest var hur lyckad som helst! Förhoppningsvis gör vi om det väldigt snart igen...

Tyvärr så dracks det liite för mkt så det blev inte så skoj dagen efter för alla... jag klarade mig dock bra
eftersom jag drack så ansvarsfullt... :-P

Till de som missade festen, BUUUU!!
Maria, vart tog du vägen?
Thomas?? för i helvete!!
Tommy, hade du skoj på din resa?


Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Maria

Det ser verkligen ut som om ni hade roligt!! Nästa gång ni har grillfest ska jag verkligen se till att komma...

Kram kram

2009-07-09 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0