Några semsterbilder...


Vi tog en sväng med Johans båt till boviken. Kändes väldigt lyxigt :-P


Jag Neo och Bella


Cissi och Johan


Lördag, party hemma hos mig, Här är David och Totte


Mattias hade roligast av alla på festen, lr han drack iaf. mest öl, tror jag


Här får Matte besök när han vilar i grasmattan utanför O´learys.
Det roliga var att Jennie blev utslängd för att hon var för full...
Inte Matte som däckade i väntan på taxin...


Jag och Neo besökte stora lekparken som jag lekte i när jag var liten
Den här, lekställningen hade dom dock inte för 23 år sen...


Vi såg en vattenshow, här körde dom med snöskotrar i vattnet, det slutade med
att den sjönk en bit ut.. Inte så bra bild, jag vet, men visst ser man att det är en
snöskoter?


Neo har badat varje dag i denna jättejacuzzi... å jag med :-)




Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du fixa bilderna nån gång?

2009-07-15 @ 08:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0