Jag var på dejt idag! :-)

Helgen so far:


Igår var jag bara hemma med Susse, vi drack lite vin och lyssnade på musik, just de, ni läste rätt, JAG drack vin, hade hittat ett vin på systemet som var ganska sött så det gick ner :-) blev nästan lite dragen åxå ;-)

På kvällen tyckte Susse vi skulle gå på en promenad, vi hamnade på högdalstoppen, vilken utsikt det var där, tänk att vi aldrig gått upp där förut...
På vägen dit passerade vi trollhöjdens dagis, Neo började då direkt prata väldigt mkt om sin kompis som går där, stackaren, han sa att han saknade honom jättemkt, dom har inte träffats på ett bra tag nu... :-/



En bild från toppen som bevis.


Idag på förmiddagen var jag med Susse igen och vi var till farsta en sväng, hon skulle shoppa kläder, det slutade med 2 snygga toppar...
Sen skulle vi till "vårat" fik, men det hade stängt igen så vi tog närmaste fik, där var alla som jobbade på di corno, så dom hade bara flyttat ca 25 meter.... Jättegod paj var det iaf. :-P
Neo låg och sov hela farstaturen, skönt! :-)

Eftersom det var nationaldagen så passade jag på att ta på mig min sverige tröja, det var ju match å allt på kvällen, men den slutade ju inte så kul...

Kimpa med Sweden tröjan här.

Idag vid 17 tiden var jag på dejt med en underbar tjej jag träffat. Vi åt middag tillsammans på Ellora vid zinkensdam, en mysig indisk restaurang, maten var hur god som helst! Min dejt var åxå väldigt nöjd, kvällen slutade med att jag följde med henne hem... :-)

Imorgon ska jag iväg och rösta i europavalet. Det blir självklart piratpartiet som får min röst, tycker det dom står för verkar vettigt :-P


Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0