Vet inte var jag ska ha för rubrik

Vad har hänt senaste dagarna? Jo, ganska mkt. Ska inte gå in på så många detaljer men jag börjar känna att livet är lite roligare igen.
Skulle vilja skriva några rader om en helt underbar tjej jag träffat men låter bli och säger bara att hon har varit ett jättebra stöd för mig under en tid nu då jag inte mått så bra. Du vet vem du är, Tack!!

Vi spelade korpfotboll igår, det gick åt h******. Sista matchen innan uppehållet är nästa vecka.
Nu måste vi bara vinna. 4 Segrar och 3 förluster har vi nu... skulle sitta såå skönt med en till 3 poängare innan sommaruppehållet. Vi siktar ju såklart på att gå upp en serie.

Idag skulle jag spelat badminton mot Maria men hon hörde aldrig av sig, dåligt! :-/ 

Tyvärr ser det ut som jag måste ge mig ut och jogga (usch så tråkigt) men nu när det snart inte är några träningar kvar så har man väl inte så mkt val om man vill fortsätta gå ner i vikt...

Nu till helgen kommer David och hans lillasyster Kim på besök, trevligt.
Och efter det så ska tydligen Cissi dyka upp med sin nya kille, dom ville bo hos oss i några dagar. Kul att träffa honom för första gången :-)
Men Neo kommer nog undra vart Micke är...
Citat från idag; Lillasyster:  - Du, Kim, är mitt rum fortfarande ledigt?
Kul att hon har ett eget rum hemma hos mig :-)

Vad ska jag göra nu då? hmm, städa? nä, tråkigt!

Ska göra det lite mysigt inför kvällen... ;-)



Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0