Schlagernörd.

Jag har märkt att jag mest bara lyssnar på schlager låtarna senaste tiden. Här är min topp 5 lista på schlagerbirdagen:

1: Agnes - Love love love

2: Scotts - Jag tror på oss

3: Måns Zelmerlöw - Hope & Glory

4: Star Pilots - Higher

5: Jonathan Fagerlund - Welcome to my life

Bubblare: I början tyckte jag H.E.A.T. - 1000 miles, var bäst, men efter ha lyssnat på låtarna oavbrutet sen de släpptes så har listan förändrats. Vem vet, imorgon kanske den ser lite annorlunda ut...

Till alla mina blogg-läsare, kommentera gärna om ni inte tycker exakt som jag gör ;-)

Idag Spelade Skellefteå AIK troligtvis sin sista hemmamatch iom förlusten med 3-5.Titta.Men jag hade faktiskt väldigt trevligt i soffan ändå! =) Det är ju bara jobbigt att se matcher, nu känns det lika bra att vila upp inför nästa säsong. -Men hallå, vi kan ju vända juh!! Ja visst ja... right... suck...


Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0