En liten tripp till landet...

I lördags blev jag och Neo utslängda hemma, Susse skulle ha grillkväll med en kompis (Sabina).
Fine, tänkte jag, och ringde Danne å frågade vad dom gjorde.

-Vi är på landet, kom hit vettja!
22 mil senare var vi framme, Neo hade sovit 2 timmar i bilen så han var inte så mkt till sällskap :-P




Väl där framme så fick jag knappt se röken av Neo på hela dan, han var väldigt upptagen med att leka med Anton, Angel-eye & Vilde.


Innebandy, fotboll & brännboll hann vi med.

Den sistnämnda och Neo blev väldigt tjata kompisar på extremt kort tid.


Bild på bästisarna här!

Neo har pratat om Vilde hela tiden sen dom skiljdes i söndags vid 2 tiden... Han e för söt!
Måste försöka hänga lite mer med Danne & Rebecca, dom är ju faktiskt ganska trevliga :-P

Dessutom måste vi våldgästa där i vinter då deras stuga bara ligger 15 minuter från Romme.
JAA, åka slalom!! Nu kommer ni inte undan!!




Sen blev jag lite nostalgisk på hemvägen, landsstället låg så man var tvungen att åka igenom fagersta. Och jag var tvungen att titta till våran lilla trafikskola vi var på nonstop i 2 veckor...

Se på bilderna:

2003 - då våran Audi tillverkades och jag var och tog körkort med Susse på en intensivutbildning.
Här med Susse & bilen vi tog lappen i framför trafikskolan. :-)



2009 - Min och Neos tripp förbi fagersta, framför trafikskolan står våran, minst sagt, skitiga Audi. Mattias trafikskola har tydligen bytt från stora volvobilar till mindre varianten volvo C30 och en liten Renault.




Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0