Pokerkväll med Thomas, Micke och Johan

I torsdags hade jag pokerkväll hemma, Susse och Neo var hos Nettan så jag hade huset för mig själv =)

Det var egentligen tänkt att vi skulle ha en loosers lounge med NHL 09 som underhållning. Men jag hade glömt att ta hem en extra handkontroll (kanske ska ta och köpa en snart =)

Det var mkt feg-spelande i början av pokerkvällen så det hände väldigt lite... Thomas och framförallt jag, tyckte att det var dax att snabba på spelet lite så vi hällde upp några sånna här fina:
 
Efter X antal sånna här shots så tyckte jag att det började gå väldigt bra, nivån på spelet sjönk givetvis i takt med att shotsen slank ner =)
Det blev allt mer fyllesnack och mindre spelande.

Så här slutade iaf. kvällen spelmässigt:

Omgång 1:
1:a Micke 2:a Thomas 3:a Kim 4:a Johan
Omgång 2
1: a Kim 2:a ?? 3:a ?? 4:a ?? (vem bryr sig? jag vann ju =)
Omgång 3
1:a Johan 2:a ?? 3:a ?? 4:a Kim (jag var lite föör självsäker efter min seger, åkte ut mot pocket ess...surt sa räven)

Thomas & Micke på bild här

Efter sista omgången var det dax att gå ut, men det blev en krånglig och väldigt sen utång. Vi tog t-banan som gick 00:26.
Vi skulle möta upp Mora och hans kompisar samt Tommy och hans lillebror Ricky.
Det begav sig mot rådmansgatans t-bana där mötte vi upp allíhopa, dessvärre så var Moras kompisar alldeles för fulla så dom kom inte in på enda stället som alla kunde komma överrens om; Olssons skor (vad i h-vete är det för namn på ett uteställe??)
Detta resulterade att jag, Tommy och Ricky hängde där med några kompisar till Ricky, det var trevligt, men fan va trött man är vid 2-3 tiden på natten...
Thomas & Mora gick till Anchor (lr hur det nu stavas)
Tommy kom på den briljanta idén att vi skulle spela en match i PES 2009 hemma hos honom efter krogen innan vi skulle sova.
Detta slutade såklart med att vi spelade i flera timmar...
Å istället för att gå och sova så åkte jag hem när vi var klara, kl var då 05:35, självklart missade jag t-banan med nån minut på hemresan så jag fick vänta i 23 minter på att få åka hem.
06:30 - Äntligen hemma!!
SOOOOOOVA!!!

ehh.. jag menar:

Hej Hopp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0