Bio besök

Idag var jag Neo Maria och Alexi på heron city och såg filmen "Upp".
Grabbarna var så snälla och satt lugnt å fint hela filmen igenom.
Vi hade placerat oss i mitten jag å Maria med varsit barn på vardera sida... det gick inte för sig, Alexi ville bestämt sitta bredvid Neo. Så jag å Alexi bytte plats innan filmen började. Jag fick iaf. sitta breve Maria så vi kunde pussas lite :-).
Idag ska Neo här i hökis i sin egen säng ,som han fått av farmor, för första gången.
Han somnade som en stock för ca 30 minuter sen, just  nu håller Maria på att lägga Alexi, sen är det  mysdax för oss vuxna ;-).

Vad  mer har hänt då? Jo, vi fick Radhuset sålt för en miljon trettiotusen, (vi gick 80 000kr plus)
Jag och Susse får ca 180 000kr var. Lr jag får 100 000kr plus Audin och Susse 180 000kr i cash.
Har inte kommit på riktigt vad jag ska göra med pengarna men nått skoj ska det väl bli, kanske en resa med min nya älskling?

Nu är det mysdax! :-)


Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0