Denna vecka so far...

I måndags var det fotboll som stod på schemat, blev 2-2 i en halvdan match som vi borde ha vunnit...

I tisdags spelade jag innebandy i vanlig ordning, denna gång som forward i 2 timmar, puh! joppigt!

I onsdags var jag och Neo förbi hos Maria och Alexi. Tror hon fyllde år lr nåt, hon hade iaf bakat bullar och morotskaka som var vääääldigt goda! :-) Mums!!
Fick min lönespec. den här dagen åxå, trevlig läsning, 22800kr efter skatt :-) (Tack Jempa!)


Idag, torsdag, har jag, Susse och Monica städat och fixat och trixat hela kvällen. Blev jättefint hemma nu!

Imorgon ska jag gå och kolla en lägenhet i tallkrogen, en 2:a på 58kvm. :-/
Ska nog klippa mig också, börjar verkligen se ut som en luffs i håret :-P
Sen ska jag förhoppningsvis träffa Maria igen :-)

På lördag är det tänkt att jag ska jobba, vi har hur mkt som helst på jobbet att göra nu...
blir nog bra, får ju ca 280kr i timmen :-D. Känns inte så jobbigt att gå in å jobba i 3-4 timmar...
Sen är det middag hos Maria plus utgång med karaoke :-D Yeah!

På söndag är det blankt i almanackan, hmm, vad ska jag hitta på här då?
Något lär väl hända, på morgonen är det väl tänkt att jag ska vara liite bakis :-P


Nu väntar sängen, ZZZzzzZZZ
God natt allihopa!



Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0