Extremt jobbig kväll...

Tänk att man tror att man känner någon bra och så helt plötsligt så förändras dom.
Har sett sidor av en person idag som jag inte trodde fanns.
Känner mig så besviken och ledsen, varför är man så ofta naiv? och tror att allt går att lösa?

Hårt mot hårt ska tydligen vara enda medicinen, vilket är vad det kommer bli från och med nu!
Ingen ska få köra över mig i fortsättningen, nu är det dax att sätta ner foten och säga ifrån.

Nu ska jag ladda batterierna för framtiden och se till att ha en underbar tisdag till att börja med!

Det här har varit en av de värsta dagarna i mitt liv, fy faan!!



Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det som inte dödar gör en starkare vettü!



"Please man, i got these cheeseburgers man!"

2009-09-29 @ 22:05:51
Postat av: Angelica

Vad har hänt?

2009-10-02 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0