Tisdagen... AJ!!

Började ungefär som måndagen... skit-trött!!

Susse tog Neo själv till dagis så jag kunde komma iväg lite tidagare till jobbet. Detta bara för att jag skulle till tandläkaren efter jobbet.
Väl där så var min tändläkare sen, men när han väl kom så gick det undan.
Tog ca 20 minuter så var tanduslingen borta, det var, för er som inte känner till, så att jag drog ut en visdomstand, uppe på höger sida.
Det jag hade frågat alla var om det gjorde ont att ta bort den, det gjorde det ju givetvis inte, men man målar ju alltid upp värsta tänkbara scenariot i huvudet. Däremot så gör det ju ont efteråt, kände mig nästan full när jag åkte därifrån, undrar om jag egentligen fick köra med den där bedövningen jag tog...

Här är sista bilden (och troligvis den enda) på tanden:




Fick förresten veta tråkiga nyheter, jacuzzin vi beställder för ca 8 veckor sen är minst 2 veckor bort troligtvis 3 veckor t o m. Den skulle egentligen ha kommit denna vecka. Buhu...
å så här ser den ut för er som har glömt:


Ska ta å hoppa i duschen nu och sen direkt i sängen, är trött som en guru.


Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0