Bättrings väg

Imorse hade jag ingen feber för första gången sen i fredags!! Tjohoo!
Nu är jag bara tokförkyld, blir att gå till jobbet imorgon med andra ord! Börjar faktiskt längta dit nu!


Lämnade Neo på dagis i morse, han var lite reserverad som han brukar vara, men Mohammed gick fram direkt och frågade om han fick låna en av Neos 2 "cars" bilar som han hade med sig. Det fick han!
Och visp så sprang de båda iväg och tjoade och lekte som bara den, pappa var bortglömd på en sekund! =/

Själv åkte jag hem och gick och la mig och sov igen, vaknade av att älsklingen ringde och väckte mig ca kl. 12.00

Nu ska jag nog kanske äta nån lunch. Tror det blir fiskpinnar & mos.

Nämnde jag att jag och Neo gick upp före Susse och åt frukost? Det har nog aldrig hänt en vardag förrut...
Lillkillen var som en solstråle på morgonen, han låg och tittade på mig när jag vaknade och frågade om vi skulle gå och äta frukost innan jag ens hade vaknat typ...

Hej Hopp


Kommentarer
Postat av: Anna

Kors i taket att ni var uppe före Susse :-P

2009-01-19 @ 13:54:37
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0