Hockeykväll

Igår var jag hos tandläkaren... Värsta tänkbara vräkar han ur sig: Din visdomstand....
(Jag tänkte bara NEEEEEEEEEEEEJ)
Det visade sig att jag hade ett hål i den å att det vore nog bäst att dra ut den... NOooooooooooooooo!!!
JAG VILL INTE!!
Ska laga ett litet hål den 3:e mars men det är jag inte rädd för, däremot så måste jag bestämma omjag ville dra ut visdomstanden då...  Förslag någon?

Om en stund så börjar hockeyn, AIK-FBK. Tror och hoppas verkligen på AIK seger men man vet aldrig.
Susse är på middag och bio med din älskling så jag får se hockey helt ostört, lr, ja, Neo är ju med men han är ju så gullig, han ska ju bara se på sina tecknade filmer.
Nu för tiden så är det bara BOLT som gäller, ev. kan madagaskar 2 funka också men annars är han en sann Bolt fantast.

Hej Hopp



***Här är AIK supportrarna!!***

Kommentarer
Postat av: Anna

Är Bolt bra??

Vad menas med Susse är på middag och bio med din älskling?

2009-01-29 @ 18:54:03
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0