Innebandy succé!!

I söndags spelade Lm Ericsson (mitt lag) första hemma matchen i Högdalshallen, som numera är våran nya hemmaplan. Storseger med 8-2 blev det till slut. Kimpa spelade 2 perioder, då jag varit sjuk senaste tiden och vid matchtillfället fortfarande inte var helt 100.

Idag debuterade jag med Hydroscand laget i korpen. Laget hade inte en seger så här långt i seriespelet. Ikväll blev det 2 vinster á 9-6 (tror jag).

Kan bara konstatera att Kim fortfarande kan spela innebandy trots lite speltid på sista tiden. Man kan väl säga att jag kör lite på rutin nu. Jag har ju ändå spelat innebandy i lag i snart 17 år.

Nä, nu ska jag hoppa i säng.

Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Dags att uppdatera va!

2009-01-23 @ 13:17:16
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0