Div semesterbilder från ske-å


Neo strike-a-pose... Sötaste killen i stan!


Lilla huset där jag och Neo bodde själva....


Nybygda delen på stugan.


Cissi & Johan tävlar till vattnet från stugan....


Hyffsat långgrunt är det,ca 30 meter ut är det fortfarande bara upp till knäna
på Neo...


Det blev en del vattenskoter körning åxå, hur kul som helst!!


Nybygggda delen innifrån, inte riktigt klart här ännu, men snart så...


Glasstajm! :-P mums! Neo hittade vart glassarna låg så han
sprang till slut och hämtade själv efter ett tag...


Neo badade verkligen varje dag i den här jacuzzin vi hade på baksidan!
Trivdes som en fisk i vatten... :-)


Synd att denna bild blev för ljus. annars var den ju jättebra! :-)


Dom andra tyckte inte min grill-pinne var så fin, men det tyckte jag! :-)
(Min är den längst till vänster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0