Nu har jag äntligen...

... tränat igen, denna gång på jobbet direkt efter jobbet, funkade hur bra som helst, detta ska jag försöka göra oftare nu när Susse hämtar Neo på dagis.
Det blev bara 22 minuter på löpbandet, känns som jag kom av mig lite joggingen som jag var så duktig med förut. 

Ambitionen är nu att springa 2 ggr i veckan samt spela badminton mot Maria en gång i veckan så jag kan fortsätta tappa lite i vikt, känns som jag stannat till vid 90kg. Dags att ta tag i träningen igen! Om jag kämpar på så borde jag kunna gå ner till 85 innan semestern börjar...

Igår hade jag, Jonatan, Neo och Darian en heldag, vi var vid några olika lekparker å lekte dessutom så badade barnen i plaskdammen på bandängen, lite färg fick vi åxå, syns på armarna och fejjan på mig (jag hade linne på mig)

Imorgon är det badminton mot Maria, som, väldigt turligt, vann förra gången vi möttes. Imorgon ska hon inte få vinna ett set!! Känner mig superladdad!!

Den här bilden har inget med detta blogginlägg att göra.

Här leker lilla korven med sin tågbana som han fått av Irra & Tommy...




Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0