Saxade denna från en annan blogg. Hej jag heter Kim och är en 13årig tjej :-P

Har jag..? :

1. Kysst någon ?  Ja.
2. blivit kysst ? Ja
3. Blivit kramad ? Ja
4. Sjungit ? Ja mest singstar
5. känt dig fånig ? rätt ofta, just nu faktiskt, nu när jag ser hur löjliga dessa frågor är...
6. saknat någon ? ja
7. Ljugit ? ja
8. Rökt? ja, men bara vid fest nu för tiden, ska sluta med de med... kanske :-P
9. Testat droger? ja men en gång bara för en herrans massa år sen...
10. Åkt fast av polisen? njae... jag var så ung så jag tror inte det räknas :-P


Om mig.. :


1. Jag har aldrig: Hoppat fallskärm
2. Jag vill testa: Flyga hellikopter
3. Jag gillar: Att ha sex
4. Jag ogillar: Att bli nobbad
5. Jag hatar: Hata är ett så starkt ord, ogillar några saker , lr vänta, jag hatar broccoli
6: Jag är trött på: Trotsåldern
7: Jag vill ha: Mycket... som man säger: mkt vill ha mer...
8. Jag behöver: Kärlek
9. Jag behöver inte: Äta broccoli


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Tjejer såklart! :-P
2. Är du kär?: Ja
3. Singel/ upptagen?: upptagen som fan! :-P
4. Saknar du honom/henne?: Ja
5. Vem kysste du sist?: Det vet du som läser...
6. Vem kramade du sist?: Neo
7. Längsta förhållande: Ca 7 år
8. Första kyssen?: Var med Malin Brännlund (numera Malinda Knudsen) när vi var tillsammans för ca 15 år sen...


Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0