Vilken söndag!!

Först vill jag skämmas lite för vad jag ätit i helgen, det är följande:

 
Max Hamburgare
 
Thai (Gula kiosken)

Pizza (länna)

Jag har alltså inte ätit något annat än dessa 3 rätter på hela helgen (förutom i fredags då jag åt italiensk buffé till middag).... Hamburgare 2 ggr (Mcdonalds och Max) , thailådan från gula kiosken räcker ju lätt 2 ggr och så tryckte jag en pizza idag till middag... *SKÄMS KIM*

Men jag har å andra sidan kämpat på bra hemma, nu är badrummet klart och detta är resultatet av helgens jobb:

Ursäkta bildkvalitén, men min mobilkamera suger hästpurjo hela dagarna i ända...

Ny Jacuzzi och nytt tvättställ med medföljande underskåp.
Detta underskåp är det mkt jobb bakom.
Först så fick vi fel färg när vi köpte det första gången. Sen när vi skulle lämna tillbaka för att få rätt färg då var den färgen slut, dom vägrade dessutom sälja visningsexemplaret som stod framme... Sen skulle vi byta till en annan modell men då var den slut, både i bauhaus länna där vi var och i bauhaus i tumba. Då drog vi en rövare och åkte ända till barkarby, där fick vi tag på sista exemplaret dom hade hemma... snacka om tur!!!

Avslutade helgens arbete med en lång badstund själv i bubbelbadet :-P  åh, så skönt!!!!!

Ps. Susse har snart målat om i hallen åxå, bara en vägg kvar nu, och ett andra lager på den andra väggen...
Bilder från detta kommer så snart det är klart...


Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Perfekt att ni har klart jacuzzin tills jag kommer =) måste ju prova den ju! =P Ses på tisdag =)

2009-06-15 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0