Bio helg och fixa hemma

I helgen har jag sett 2 filmer på bio:

I fredags blev det Marley & Jag, jag ger den betyg 3 av 5. Helt ok film med lite skratt här och var. Gillar ju Jennifer Aniston :-)
Idag blev det Borta bäst, hemma värst, den filmen ger jag åxå 3 av 5. Sevärd men inget som man kommer lägga på minnet. Reese Witherspoon är inte så pjåkig heller ;-)


Vill ni se en riktig snygging klickar ni här :-P

Sen så har jag ju även hunnit med att kakla golvet hemma i badrummet på övervåningen. Blev skitbra!!
VI fick hjälp av Neos mormor & morfar, främst morfar som var med och kaklade då såklart.
Mormor hjälpte Susse med nya gardiner på nedre plan.
Sedan lagade Susse en fantastisk middag, ox-roullader med gräddsås och kokt potatis, hur gott som helst!

När svärföräldrarna sedan skulle hem så  frågade Neo sin mormor om han fick följa med dom hem, och det fick han! Sovmorgon för Slim!! Yippeee!!

Sova länge imorgon är planen, lr ska man ut och träna? kanske gymma t o m? njae, det beror ju på om man har någon att gymma med såklart!

Oj, vad klockan är mkt 01:18, skulle klockan fram lr tillbaka inatt? det är omöjligt att få in det i huvudet!!
Nu ska jag hoppa i säng!


Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Anna

Man ställer fram grillen på våren och tillbaka den på hösten. Lägg det på minnet så kan det inte bli fel :-)

2009-03-29 @ 08:17:55
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0