Hattrick

Det här inlägget kommer nog inte uppskattas av någon, förutom mig själv då. =)

Som alla vet så spelar jag hattrick på www.hattrick.org
Där har jag spelat sen 2004-06-15

Idag finns det totalt 51 880 lag i sverige med 28 504 aktiva användare.

Jag spelar i div 3 (av 9) och ligger för närvarande på en andra plats i min serie.
Min ranking är 239 i sverige.
I skrivande stund är jag kvar i svenska cupen omgång 10. Totalt 64 lag kvar bara, skulle jag gå och vinna nu på onsdag så är jag såklart bland de 32 bästa lagen som är kvar av de 32 768 som startade cupen den 28:e januari.
Ganska imponerande om jag får säga det själv...

Hoppas alla mina läsare håller tummarna nu på onsdag kl 19.00 då jag ställs mot tuffaste tänkbara motstånd.
Köp era biljetter i tid, det kommer att bli utsålt på Neo Stadion (67 000) :-P



I övrigt så är jag hemma med Neo som har med ögoninflamation.
Passar på att fixa lite hemma, bla. så har jag utrymmt badrummet på övervåningen, där ska jag och Leffe kakla golv imorgon lr på lördag. Det kommer bli skiit-fiint!!

Jag var förresten förbi mitt jobb där vårat nya fina computer-system hade brakat ihop, så det var kaos där :-S (Tack Neo, du vet när du ska hjälpa din kära far...)



Så, vad händer imorgon då?

*Jo, ska sova länge på morgonen, hoppas jag!
*Måla ett varv primer i badrummet
*Sen ska jag luncha med någon/några, ska höra mig för vem som kan vara intresserad av en lunchdejt.
*Efter detta så borde det vara dax för min dejt med Leffe i vårat badrum =)
*Nån som vill vara barnvakt en stund på kvällen? Vi tänkte se Marley & Jag på bio.
*Annars så syns vi på Kellys, fan jag är party sugen!



Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0