Helgen so far...

Fredag: Hade trevlig som bara den ;-) Åkte pulka med Neo samt somnade till en dålig film.

Lördag: Fick sovmorgon till 10.04 då jag vaknade själv. Susse och Neo hade åkt till badhuset.
Kl. 11 Patte plockade upp mig, vi åkte till Assist (innebandy affär) och provade klubbor.
Det slutade med att vi köpte varsit innebandyblad för 250kr/st.

Efter assist så blev jag bortrövad av Patte som hade en överraskning. Bilresan begav sig mot haninge.
Där vi stannade till vid Vega baren och köpte lunch, därefter åkte Patte till en återvändsgränd mitt ute i ingenstans, Kimpa började vid det här laget bli lite orolig... Vi åt då upp maten i bilen för att sedan börja gå mot ett litet skogsparti.
Shit, vad är det som händer?
Efter en stund så såg jag en massa människor samlade runt en stor plan...
AHHHH..... va f-n!

Patrik hade lurat iväg mig till en träningsmatch mellan Hammarby och Gefle... Det var lite småkallt och helt otroligt dåligt spel av båda lagen, tippar dom som nr 15 & 16 i tabellen denna säsong. =)
haha, nä då, bajen kanske kommer lite högre upp i tabellen...

Efter denna trevliga stund så var det innebandydax. Patrik gästspelade i vårat lag för första gången i matchsammanhang.
Det kunde ha slutat lyckligare, förlust med 8-7 (lr var det 7-6). Hur som helst så ledde vi hela matchen men med 8 sekunder kvar av matchen så gjorde Enskede mål på ett friläge efter dräll vid ett frislag som vi hade målchans på...*suck*
Om jag ska behöva skriva något positivt om denna match så gjorde jag faktiskt 2 assist i matchen (jag hade ju köpt ett nytt blad på just assist =) haha

På kvällen så såg vi naturligtvis Melodifestivalen.
Susse tyckte rätt låt vann, jag håller nästan med, men hade hellre sett att Agnes hade vunnit... Vinnarlåten var ju så speciell så den kanske förtjänade att vinna, vad vet jag? 

Söndag: Tänkte bege mig ut på söndag morgon, Susse ville sova till minst 10:30. Förhoppningsvis får Neo vara med sin farmor, så kan jag gå och titta på några saker själv...
Jag har några ärenden att göra, bla. så gick en tallrik sönder hemma så vi behöver en ny, dessa kan införskaffas på lagerhaus i farsta. Och så ska vi ju på kalas kl 14:00. Alexi fyller 4 år och han har önskat sig "cars" leksaker, vi får väl se vad det blir, en bil kanske =)

Eftermiddagen samt kvällen är blanka i kalendern, vad som händer då är fortfarande obestämt.
Någon som har några idéer?

Nu är klockan alldeles för mkt. dax att hoppa i säng. Go'natt

Ps Glöm inte att lyssna på radio 107,5 kl 12:00 varje dag, för att lyssna in dagens lunchtips! :-)



Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska vara glad som fick se matchen, jag hade gärna bytt plats med dig!

2009-03-15 @ 07:28:25
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Anna

Dags att uppdatera....

2009-03-19 @ 20:47:52
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0