Blondinbellas återkomst

Richard kallade mig blondinbella när han fått reda på att jag skaffat en blogg.
När hela blogg tjossan drog igång så tyckte jag att det var nonsens, precis som Richard tycker idag.
Nu tycker Richard att det är kul att jag skriver o honom =).... inte!

Men det är ju så himla skoj att läsa ens vänners bloggar så varför skall inte jag bjuda lite på mig själv åxå?

Anledningen till att jag småbloggar lite är för att Anna bloggar som en dåre hos sig, å det är alltid kul att läsa vad hon skriver, man får ett litet hum, om vad dom pysslar med under veckan, å det är ju kul att veta. Speciellt när vi har umgåtts med dom.
Då kan jag tänka, "åh, undrar vad Anna har skrivit om mig, nu hängde vi ju med dom i helgen, undrar vad hon ska skriva om oss? Skötte vi oss? Bjöd vi på nån god mat? lr var allt bara skit?
Det är sånna smaskiga detaljer som gör att det är lite kul att blogga.

Anyway.

I lördags hade vi Besök av Anna, Patte och Leo, vi bjöd på lite tilltugg, kärlek och en himla massa sprit.
Vi började kvällen med att spela ett nytt sällskapsspel vi införskaffat, "Vem ser bäst", det var kul, men i takt med att spriten rann ner så bytte vi spel.
Senare spelade vi " jag har inte -leken" med snurra flaskan. Anna drack hela tiden =) Och Patrik med, men det var mest för att han inte riktigt förstod hur spelet fungerade, man skulle ju dricka om man hade gjort det som personen sagt att han/hon inte hade gjort... eller hur var det nu?
Patte var den första att vika av efter barnen, han var så full att han inte kunde gå hem, han tog gästsängen istället =)
Susse vinglade upp och la sig i våran säng, tror jag, vid 02:30 tiden. Då var det bara jag och Anna kvar på partyvåningen, där nere alltså.
Vi spelade Tv-spel, jag hade köpt ett nytt (Sega mega drive ultimate collection med 40 spel).
Vi spelade 5 st olika Sonic spel i dryga timmen, hade lite myspys och sen så avslutade vi med att kolla lite på MTV för att sedan slockna i soffan runt 03:30-04.00 tiden...

Barnen, som hade varit vakna till, alldeles för sent, tänkte vi att dom skulle sova lite längre, men icke, Leo vaknade vid 07.00 och började leka med Neos leksaker som lät mest =(
Anna gick hem med honom vi halv 9 tiden så vi andra kunde sova ordentligt =)
Neo däremot, skötte sig exemplariskt och sov till halv 11.

Partik väckte vi vid 11:30, han lät då värre än Ulf Lundell i sina värsta stunder...

Efter detta så gick vi hem till Jonatan & Nilo, Nilo hade fyllt år så vi var över på ett litet kalas med jättegod kladdkaka som Jonatan hade bakat...
Efter detta så for vi hem till Susses föräldrar och åt en gudomligt god lasange som bara Gunilla kan göra! MUMS!! nämnde jag att jag fick matlåda på den!? YES!!
Efter detta så åkte jag och spelade hockeybocky med Patte på Gubbängens IP, säsongens näst sista speltid. Det märktes att vi båda var lite bakis efter gårdagen...

Nu är kl. 23.35 och jag är trött, God natt alla mina läsare, hoppas nån tyckte läsningen var bra...

Hej Hopp


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för trevlig läsning så här på måndagmorgonen. Själv orkade jag inte blogga igår. Jag somnade när jag nattade Leo sen vinglade jag ut till soffan 20:10 och fortsatte sova där tills Patrik kom 21:40.

2009-03-02 @ 08:18:17
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0