Härlig lördag förmiddag, jag tror nog jag har fått lite färg...

Susse hade tydligen supit till det lite igår så hon sov över hos sin syster. Hon kom hem kl 11 och väckte mig, jag som hade sovit så länge...( 4 timmar iaf =/ )
Finare väder än vad det har varit idag får man inte någon annanstans, tror det var runt 25 grader och strålande sol, hur skönt som helst!!

Jag och Neo bestämde oss för att ta fram lilla poolen som vio köpte förra året.
Farmor & Plast-farfar var snälla att komma förbi med en trädgårdsslang så vi kunde fylla på poolen med vatten.

Självklart har poolen "cars" motiv, Neo skulle inte acceptera något annat ;-)




Jag och Neo har nog varit ute i flera timmar, kanske det är därför jag känner mig så trött nu, lr så är jag trött för att jag bara sov 4 timmar i natt... Could be....
Här är en bild från dagen, ser ut som jag är lite trött (lr bakis ;-)



Nu är Tommy & kanske Jonatan på väg hit, nu ska vi grilla gott kött och sen spela hela kvällen... NICE!!

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0