Helgen i kort...

I fredags:
Var det after work med jobbet. Det var hur kul som helst, alla roliga var med, Thomas, Mora, Micke, Frida, Rosalie och Linda. Dessutom mötte 2 tjejkompisar till Mora upp. I vanlig ordning blev man mobbad för att man drack goda drinkar istället för öl men jag blev poppis bland tjejerna när de fick smaka på drinkarna ;-)
Sen avslutades kvällen med att jag hade en, hmm, intressant sms-konversation med en viss person...
Jag nämner inga namn så är inget sagt ;-)

Idag:
Har jag varit och spelat tv-spels turnering. Gick sisådär. Gick vidare i gruppspelet men åkte ut bäst av 3 matcher i åttondelsfinalen. 2-1 i matcher... tungt.

Ikväll:
Ska jag hem till värsta snygga tjejen i fagersjö :-P
Blir party på hennes balkong har hon lovat...

Imorgon:
Ska jag vara bakis och ligga och sola på baksidan så länge som möjligt... Tänkte inte röra en fena.


Nu ska jag snart iväg och träffa Victoria. Det ska bli trevligt, hoppas jag.



Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0